loading...
بررسی و جدیدترین اخبار سریال های ایران و جهان
نگار بازدید : 288 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

با وجود سرویس های پخش فیلم به صورت آنلاین چون نتفلیکس در دنیا و یا سرویس هایی چون نماشا و فیلیمو در ایران دیدن سریال به شکل سنتی معنی خود را از دست داده. بهترین سریال های جدید را می توانید در این سرویس ها هر زمانی که تمایل دارید تماشا کنید. این روزها سریال دیدن رنگ بوی جدیدتری به خود گرفته. این سرویس ها در کنار شبکه های تلوزیونی سریال های جدیدی را در دست پخش دارند. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی سریال های 2020 محبوب در شبکه های مجازی و تلوزیونی بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین سریال های 2020

با توجه به اینکه هنوز در نیمه سال 2020 قرار داریم اما سریال‌های بسیاری تا کنون از شبکه‌های متعدد پخش شده‌اند. بحران همه‌گیری کرونا باعث شده است تا مردم زمان بیشتری را در خانه‌های خود سپری کنند و به همین دلیل بازار فیلم و سریال‌های مختلف داغ و پر رونق است. در ادامه به بررسی چندین نمونه سریال تولید و پخش شده در سال 2020 می‌پردازیم.

 

سریال خارجی 2020 Lovecraft Country

سریال های جدید

سریال آمریکایی لاوکرفت کانتری بر اساس رمانی به همین نام نوشته مت راف و منتشر شده در سال 2016، ساخته شده است. میشا گرین خالق این سریال است و شرکت‌های فیلمسازی مطرحی چون برادران وارنر و  Monkeypaw Productions در ساخت آن نقش داشته‌اند.

داستان سریال Lovecraft Country در دهه 1950 آمریکا و همزمان با اجرای قوانین جیم کرو ( قوانینی مبنی بر جداسازی نژادی) اتفاق می‌افتد. آتیکوس بلک (با بازی جاناتان میجر)  به ‌همراه دوستش لتیشیا (با بازی جرنی اسمالت) و عمویش جورج (با بازی کورتنی بی. ونس) تصمیم به آغاز یک سفر جاده‌ای طولانی برای یافتن پدر گمشده آتیکوس (با بازی مایکل کی ویلیامز) می‌گیرند. در طول این سفر دور و دراز با رازهای تاریک یکی از شهرهای سر راه خود آشنا شده و برخی از آن‌ها را فرا می‌گیرند؛ شهری که بسیاری از داستان‌های نویسنده مشهور ژانر وحشت یعنی اچ.پی لاوکرفت در آن اتفاق افتاده بوده است.آن‌ها در این ماجراجویی علاوه بر مشکلات عدیده‌ای که بر سر راهشان قرار می‌گیرد، باید با چالشی دیگر یعنی تبعیض و جداسازی نژادی رایج آن روزهای آمریکا هم دست و پنجه نرم کنند.

 

سریال جدید خارجی I May Destroy You

سریال های 2020

سریال جدید I May Destroy You یک درام کمدی، محصول کشور انگلستان و به کارگردانی، نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی مایکل کوئل است. گفتنی است کوئل خود به عنوان نقش اصلی این سریال نیز، به ایفای نقش پرداخته است.

داستان در مورد آرابلا، کاربر مشهور توییتر است که پس از انتشار اولین رمان خود به شهرت فزاینده‌ای دست یافته است. او که در زندگی حرفه‌ای خود موفق عمل کرده است، در حال نگارش رمان دوم خود است. آرابلا به مدیر انتشاراتی که مسئولیت چاپ کتاب دومش را برعهده دارد قول داده تا در کوتاهترین زمان ممکن این کار را به سرانجام برساند. ماجرای اصلی از شبی آغاز می‌شود که آرابلا برای استراحت تصمیم به ملاقات دوستانش در یکی از کلاب‌های شبانه می‌گیرد. صبح روز بعد تصاویر محوی از شب گذشته به خاطرش آمده و به مرور متوجه می‌شود که شب پیش مورد تجاوز قرار گرفته است و این امر زندگی او را دگرگون می‌کند.

 

سریال جذاب Perry Mason

جدیدترین سریال های خارجی

سریال پری میسون محصول 2020، نسخه مدرن مجموعه‌ای به همین نام است که در سال 1957 از تلویزیون آمریکا پحش شده بود. بازنویسی و توسعه فیلمنامه این داستان بر عهده رولین جونز و ران فیتزجرالد بوده ایت و متیو ریس ایفاگر نقش اصلی آن است.

داستان سریال Perry Mason در سال 1932 میلادی و در بحبوحه رکود اقتصادی بزرگ آمریکا در این دهه اتفاق می‌افتد و داستان وکیلی مشهور و حرفه‌ای به نام پری میسون را روایت می‌کند. پری میسون در زندگی شخصی خود با چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. او که به عنوان سرباز در جنگ جهانی اول خدمت کرده است هنوز نتوانسته با معضلات روحی ناشی از این جنگ کنار بیاید و این امر تاثیر زیادی در زندگی شخصی او داشته به طوریکه سبب جدایی او از همسرش شده است. در میان این چالش‌ها و معضلات، پری موظف به قبول پرونده‌ای درمورد بچه دزدی می‌شود که این پرونده نیز معضلات و چالش‌های دیگری را برایش به ارمغان می‌آورد.

سریال خوب خارجی 2020 The Great

برترین سریال های خارجی 2020

سریال The great یکی از بهترین سریال های خارجی منتشر شده در سال 2020 است. تمام قسمت‌های فصل اول این سریال در 15 می 2020 در شبکه Hulu به انتشار رسید و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. تولید این سریال به عهده تونی مک نامارا بوده است و ستارگان جوانی چون ال فانینگ و نیکلاس هولت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال کبیر، روایتی تاریخی از به قدرت رسیدن کاترین کبیر،ملکه بی‌رحم و خونخوار امپراطوری روسیه،است. لازم به ذکر است که The Great تنها سریالی نیست که از زندگی ملکه روسیه اقتباس گرفته شده است. پیشتر از این مینی سریال Catherine The Great نیز با بازی هلن میرن، به دوران کهنسالی کاترین پرداخته بود. این در حالی است که سریال The Great 2020 کاترین را در دوران جوانی، هنگامی که به همسری پیتر سوم درآمده، به تصویر کشیده و پروسه به قدرت رسیدن او را نمایش می‌دهد.

فصل اول سریال Giri/Haji

بهترین سریال 2020 نتفلیکس

محبوبیت قابل توجه سریال‌های آمریکایی، منجر به نادیده گرفته‌شدن بسیاری از آثار تلویزیونی شرقی و اروپایی خوش‌ساخت می‌شود. این در حالی است که بسیاری از برترین سریال‌های تاریخ چون The Killing و The Bridge در این نقاط کره زمین ساخته شده‌اند. یکی از بهترین سریال های Netflix 2020 که محصول مشترک کشورهای ژاپن و انگلستان بوده، Giri/Haji یا Duty/Shame است. برخی از جذاب‌ترین بازیگران این دو کشور چون تاکهیرو هیرا، کلی مک‌دونالد، یوسکه کوبوزوکا و ماساهیرو موتوکی در این مجموعه حضور دارند. داستان این سریال جنایی در شهرهای لندن و توکیو جریان داشته و روایت‌گر جستجوی یک کارآگاه پلیس ژاپنی به دنبال برادر خود است. او در ادامه با یکی از کارآگاهان نیروی پلیس لندن آشنا شده و در همکاری با او پرده از راز ماجراهای پیش آمده برای برادرش برمی‌دارد. اگر از علاقه‌مندان به آثار جنایی و در عین حال یاکوزا هستید، تجربه این سریال نتفلیکس را از دست ندهید. شما می توانید مجموعه ای از لیست بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2020 را در مطلبی از پلازامگ مشاهده کنید.

سریال Normal People

بهترین سریال های خارجی 2019

سریال افراد عادی محصول سال 2020 کشور ایرلند است که بر اساس رمانی به همین نام و نوشته شده در سال 2018 اثر سالی رونی است. این فیلم توسط شرکت Element Pictures و به سفارش شبکه‌های BBC Three و Hulu ساخته شده است.

این سریال روایتگر زندگی عاطفی ماریان شرایدن ( با بازی دیزی ادگار جونز) و کونل والدرون (با بازی پائول مسکال) و یکی از بهترین  سریال های 2020 است. این دو نوجوان که تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان به اتمام رسانده‌اند، به مرور وارد دنیای بزرگسالی می‌شوند و این بلوغ جدید، رابطه احساسی آنان را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد و چالش‌های جدیدی را سر راه آنان قرار می‌دهد.

سریال Upload

بهترین سریال های خارجی 2020

سریال Upload محصول کشور آمریکا و به کارگردانی گرگ دنیلز است که در کانادا فیلمبرداری و ضبط شده است.

داستان این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور یعنی سال 2033 اتفاق می‌افتد. پیشرفت بشر در این سال به حدی رسیده است که انسان‌ها قابلیت بارگذاری خود را در دنیا‌های مجازی به دست آورده‌اند. آنان می‌توانند پس از مرگشان، خود را در دنیای مورد نظرشان بارگذاری کرده و زندگی پس از مرگ خود را در این دنیا ادامه بدهند. شخصیت اصلی این داستان برنامه‌نویسی به نام نیتان است که پس از مرگ خود را به بهشت مجازی مورد نظرش منتقل می‌کند. ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رود اما به مرور مشکلاتی پدید می‌آیند که به نیتان ثابت کنند این دنیای مجازی چیزی نیست که انتظارش را داشته است.  این سریال یکی از بهترین  سریال های 2020 است و از طرف تماشاگران بشدت مورد استقبال قرار گرفته است.

سریال خارجی جذاب Mrs. America

سریالهای جدید خارجی۲۰۲۰

مینی سریال Mrs. America محصول کشور آمریکا و یکی از برترین سریال های خارجی سال 2020 است. داستان این سریال در مورد یکی از تاثیرگذارترین فعالان حقوق زنان در دهه 70 میلادی یعنی فیلیز اسکلافلی است که کیت بلانشت وظیفه ایفای نقش او را در سریال Mrs. America بر عهده داشته است.

در دهه 70 میلادی جنبش‌های فمینیستی بسیاری برای احقاق حقوق زنان فعالیت می‌کرده‌اند و به عبارتی این دهه را می‌توان یکی از تاثیرگذارترین برهه‌های زمانی در تاریخ آمریکا دانست که زنان تلاش‌های بسیاری برای احقاق حقوق برابر انجام دادند و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های بسیار موفق شدند تا اصلاحیه قانون حقوق برابر را به تصویب برسانند. این سریال در 9 قسمت داستان این جنبش‌های برابر خواهانه را روایت می‌کند.

 

در این مطلب سعی کردیم بهترین سریال های خارجی جدید را معرفی کنیم. بسیاری از سریال هایی که قرار بود برای سال 2020 آماده انتشار و عرضه شوند به دلیل همه گیری کرونا روند ساخت آن ها متوقف شد. نظر شما درباره سریال های معرفی شده چیست؟ کدام یک از آن ها را تماشا کرده اید؟ و کدام را به مخاطبان ما توصیه می کنید؟ نظر خود را با ما و سایر مخاطبان این وبلاگ درمیان بگذارید.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 6,836
  • بازدید کلی : 27,180